Force India
ZALOŽEN: | 2008 |
PRVNÍ GP: | GP Austrálie 2008 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | - |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | - |
POČET GP: | 0 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 0 |
POČET BODŮ: | 0.00 |
ŠÉF: | Colin Kolles |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Mike Gascoyne |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Mark Smith |
JEZDCI: | Adrian Sutil, Giancarlo Fisichella |
TESTOVACÍ JEZDEC: | Vitantonio Liuzzi |
VŮZ: | VJM001 |
MOTOR: | Ferrari 056 |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Force India Buckingham Road Silverstone Northamptonshire NN12 8TJ England |
1991 Tým Jordan vstupuje do formule 1. První vůz nese označení 191 a je vybaven motorem Ford, za jeho volantem se objevují Andrea de Cesaris, Bertrand Gachot, Alex Zanardi, Roberto Moreno a v Belgii si svou premiéru ve formuli 1 odbývá i Michael Schumacher, který však po tomto jediném vystoupení míří k Benettonu.
Celkem tým získal 13 bodů a umístil se na vynikajícím 5.místě v poháru konstruktérů.
1992 Vůz Jordan 192 byl vybaven motorem Yamaha, v jeho kokpitu jezdili Mauricio Gugelmin a Stefano Modena. Celkem 1 bod a 11.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz Jordan 193 byl vybaven motorem Hart, a v týmu se často mění jezdci. Celou sezónu zde absolvuje jen Rubens Barrichello, na druhém místě začíná Ivan Capelli, kterého poté střídá Thierry Boutsen, čtyři závody před koncem dostává příležitost Marco Apicella, leč už v dalším závodě je v kokpitu druhého vozu Emanuele Naspetti a pro poslední 2 GP dostává šanci Eddie Irvine. Celkem 3 body a 10.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz Jordan 194 je opět vybaven motorem Hart, jezdecké složení tvoří Rubens Barrichello a Eddie Irvine, který po úvodní GP Brazílie dostane zákaz startu ve 3 GP za hromadnou nehodu na startu, místo něj zaskočí Aguri Suzuki a Andrea de Cesaris. Barrichello v Aide v GP Pacifiku získává první umístění na stupních vítězů. Celkem 26 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz Jordan 195 je vybaven motorem Peugeot, jezdecké složení se nemění, v týmu zůstávají Rubens Barrichello i Eddie Irvine. V deštivé kvalifikaci na GP Belgie zajíždí Barrichello první Pole position. Celkem 21 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz Jordan 196 je opět vybaven motorem Puegeot, Rubens Barrichello zůstává, druhým jezdcem po odchodu Irvina je zkušený Martin Brundle. Celkem 22 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1997 Vůz Jordan 197 s motorem Peugeot. Jezdecké složení tvoří nadějní mladící Giancarlo Fisichella a Ralf Schumacher. Celkem 33 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1998 Vůz Jordan 198 je osazen motorem Mugen-Honda, jezdecké duo tvoří exmistr světa Damon Hill a Ralf Schumacher. Po nevydařeném začátku sezóny se tým skvěle rozjede a v GP Belgie získává první vítězství v GP a hned dvojité, první v cíli je Damon Hill před Ralfem Schumacherem. Celkem 34 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1999 Vůz Jordan 199 je poháněn motorem Mugen-Honda, Damon Hill zůstává , místo Schumachera přichází Heinz-Harald Frentzen. Frentzen se stává překvapením sezóny, vítězů ve dvou GP, celkově se umisťuje na třetím místě mezi jezdci, zatímco Hill jen marně hledá motivaci a po sezóně končí. Celkem 61 bodů a třetí místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz EJ 10 pohání motor Mugen-Honda, jezdci Heinz-Harald Frentzen a Jarno Trulli. Celkem 17 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
2001 Vůz EJ 11 pohání motor Honda, jezdci Jarno Trulli, Heinz-Harald Frentzen (10 závodů), Ricardo Zonta ( 2 závody), Jean Alesi (5 závodů). Celkem 19 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů
2002 Vůz EJ12 s motorem Honda, jezdci Giancarlo Fisichella a Takuma Sato. Celkem 9 bodů a 6. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz EJ13 s motorem Ford, jezdci Giancarlo Fisichella a Ralph Firman, v GP Maďarska za zraněného Firmana zaskočil Zsolt Baumgartner. Celkem 13 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz EJ14 s motorem Ford, jezdci Nick Heidfeld a Giorgio Pantano, v posledních třech GP Pantana nahradil Timo Glock. Celkem 5 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů. Na konci sezóny kupuje tým od Eddieho Jordana společnost Midland Alexandera Shnaidera.
2005 Vozy EJ15 a EJ15B s motorem Toyota, jezdci Tiago Monteiro a Narain Karthikeyan. Celkem 12 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů. Jméno Jordan mizí ze světa F1, nástupcem se stává tým MF1 Racing (Midland F1).
2006 Vstup týmu MF1 Racing do formule 1. Vůz M16 s motorem Toyota, jezdci Tiago Monteiro a Christijan Albers. Celkem 0 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů. Po GP Itálie koupila tým Midland F1 nizozemská automobilka Spyker
Celkem tým získal 13 bodů a umístil se na vynikajícím 5.místě v poháru konstruktérů.
1992 Vůz Jordan 192 byl vybaven motorem Yamaha, v jeho kokpitu jezdili Mauricio Gugelmin a Stefano Modena. Celkem 1 bod a 11.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz Jordan 193 byl vybaven motorem Hart, a v týmu se často mění jezdci. Celou sezónu zde absolvuje jen Rubens Barrichello, na druhém místě začíná Ivan Capelli, kterého poté střídá Thierry Boutsen, čtyři závody před koncem dostává příležitost Marco Apicella, leč už v dalším závodě je v kokpitu druhého vozu Emanuele Naspetti a pro poslední 2 GP dostává šanci Eddie Irvine. Celkem 3 body a 10.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz Jordan 194 je opět vybaven motorem Hart, jezdecké složení tvoří Rubens Barrichello a Eddie Irvine, který po úvodní GP Brazílie dostane zákaz startu ve 3 GP za hromadnou nehodu na startu, místo něj zaskočí Aguri Suzuki a Andrea de Cesaris. Barrichello v Aide v GP Pacifiku získává první umístění na stupních vítězů. Celkem 26 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz Jordan 195 je vybaven motorem Peugeot, jezdecké složení se nemění, v týmu zůstávají Rubens Barrichello i Eddie Irvine. V deštivé kvalifikaci na GP Belgie zajíždí Barrichello první Pole position. Celkem 21 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz Jordan 196 je opět vybaven motorem Puegeot, Rubens Barrichello zůstává, druhým jezdcem po odchodu Irvina je zkušený Martin Brundle. Celkem 22 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1997 Vůz Jordan 197 s motorem Peugeot. Jezdecké složení tvoří nadějní mladící Giancarlo Fisichella a Ralf Schumacher. Celkem 33 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1998 Vůz Jordan 198 je osazen motorem Mugen-Honda, jezdecké duo tvoří exmistr světa Damon Hill a Ralf Schumacher. Po nevydařeném začátku sezóny se tým skvěle rozjede a v GP Belgie získává první vítězství v GP a hned dvojité, první v cíli je Damon Hill před Ralfem Schumacherem. Celkem 34 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1999 Vůz Jordan 199 je poháněn motorem Mugen-Honda, Damon Hill zůstává , místo Schumachera přichází Heinz-Harald Frentzen. Frentzen se stává překvapením sezóny, vítězů ve dvou GP, celkově se umisťuje na třetím místě mezi jezdci, zatímco Hill jen marně hledá motivaci a po sezóně končí. Celkem 61 bodů a třetí místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz EJ 10 pohání motor Mugen-Honda, jezdci Heinz-Harald Frentzen a Jarno Trulli. Celkem 17 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
2001 Vůz EJ 11 pohání motor Honda, jezdci Jarno Trulli, Heinz-Harald Frentzen (10 závodů), Ricardo Zonta ( 2 závody), Jean Alesi (5 závodů). Celkem 19 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů
2002 Vůz EJ12 s motorem Honda, jezdci Giancarlo Fisichella a Takuma Sato. Celkem 9 bodů a 6. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz EJ13 s motorem Ford, jezdci Giancarlo Fisichella a Ralph Firman, v GP Maďarska za zraněného Firmana zaskočil Zsolt Baumgartner. Celkem 13 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz EJ14 s motorem Ford, jezdci Nick Heidfeld a Giorgio Pantano, v posledních třech GP Pantana nahradil Timo Glock. Celkem 5 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů. Na konci sezóny kupuje tým od Eddieho Jordana společnost Midland Alexandera Shnaidera.
2005 Vozy EJ15 a EJ15B s motorem Toyota, jezdci Tiago Monteiro a Narain Karthikeyan. Celkem 12 bodů a 9. místo v poháru konstruktérů. Jméno Jordan mizí ze světa F1, nástupcem se stává tým MF1 Racing (Midland F1).
2006 Vstup týmu MF1 Racing do formule 1. Vůz M16 s motorem Toyota, jezdci Tiago Monteiro a Christijan Albers. Celkem 0 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů. Po GP Itálie koupila tým Midland F1 nizozemská automobilka Spyker