Super Aguri F1
ZALOŽEN: | 2005 |
PRVNÍ GP: | GP Bahrajnu 2006 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | - |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 9. místo (2007) |
POČET GP: | 34 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 0 |
POČET BODŮ: | 4.00 |
ŠÉF: | Aguri Suzuki |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Mark Preston |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Peter McCool |
JEZDCI: | Anthony Davidson, Takuma Sató |
TESTOVACÍ JEZDEC: | James Rossiter |
VŮZ: | SA07B |
MOTOR: | Honda V8 RA808E - 90° |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Super Aguri F1 Team Leafield Technical Centre Langley, Witney Oxfordshire OX29 9EF, England |
2005 Na podzim oznamuje Aguri Suzuki vznik nového týmu do F1. Po souhlasu všech zbylých týmů a přezkoumání finančního zázemí je tým Super Aguri v lednu následujícího roku dodatečně zapsán jako nový tým mistrovství světa F1.
2006 Vstup týmu Super Aguri do formule 1. V úvodních GP přepracované vozy Arrows A23 s motorem Honda označené jako SA05, od GP Španělska vůz SA06 s motorem Honda, jezdci Takuma Sato, Yudji Ide, Franck Montagny a Sakon Yamamoto. Celkem 0 bodů a 11. místo v Poháru konstruktérů.
2006 Vstup týmu Super Aguri do formule 1. V úvodních GP přepracované vozy Arrows A23 s motorem Honda označené jako SA05, od GP Španělska vůz SA06 s motorem Honda, jezdci Takuma Sato, Yudji Ide, Franck Montagny a Sakon Yamamoto. Celkem 0 bodů a 11. místo v Poháru konstruktérů.