Scuderia Toro Rosso
ZALOŽEN: | 2005 |
PRVNÍ GP: | GP Bahrajnu 2006 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | - |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 7. místo v roce 2007 |
POČET GP: | 35 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 0 |
POČET BODŮ: | 9.00 |
ŠÉF: | Franz Tost |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Giorgio Ascanelli |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | George Ryton |
JEZDCI: | Sébastien Bourdais, Sebastian Vettel |
TESTOVACÍ JEZDEC: | |
VŮZ: | STR02B |
MOTOR: | Ferrari 056 |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Scuderia Toro Rosso Via Spallanzani 21 I-48018 Faenza (Ravenna) Italy |
1985 Vstup Minardi do F1, vůz M185 s motorem Ford, později Motori Moderni, jezdec Peirluigi Martini. Bez zisku bodu.
1986 Vůz M185B a M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Andrea de Cesaris a Alessandro Nannini. Bez zisku bodu
1987 Vůz M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Alessandro Nannini a Adrian Campos. Bez zisku bodu.
1988 Vůz M188 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Adrian Campos, kterého nahradil Pierluigi Martini. Zisk prvního bodu (p. Martini GP USA), celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1989 Vůz M188B, později M189 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Peirlugi Martini, místo něj v jednom závodě Paolo Barilla. Celkem 6 bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
1990 Vůz M189, později M190 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Paolo Barrilla, v závěru sezóny jej nahradil Gianni Morbidelli. Bez zisku bodu.
1991 Vůz M191 s motorem Ferrari, jezdci Pierluigi Martini, Gianni Morbidelli a Roberto Moreno. Celkem 6 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
1992 Vůz M191B, později M192 s motorem Lamborghini, jezdci Christian Fittipaldi a Gianni Morbidelli, místo Fittipaldiho ve třech GP Alex Zanardi. Celkem 1 bod a 11.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz M193 s motorem Ford, jezdci Christian Fittipaldi a Fabrizio Barbazza, Barbazza po nahrazen Pierluigim Martinim a místo Fittipaldiho v posledních dvou GP Jeam Marc Gounon. Celkem 7 bodů a 8.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz M193B, později M194 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Michele Alboreto. Celkem 5 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz M195 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Lierluigi Martini, kterého po 9.GP nahradil Pedro Lamy. Celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz M196 s motorem Ford, jezdci Pedro Lamy a Giancarlo Fisichella, místo něj ve třech GP Tarso Marques a v šesti GP Giovanni Lavaggi. Bez zisku bodu.
1997 Vůz M197 s motorem Hart, jezdci Ukyo Katayama a Jarno Trulli, po Trulliho odchodu k Prostu Tarso Marques. Bez zisku bodu.
1998 Vůz M198 s motorem Ford, jezdci Shinji Nakano a Esteban Tuero. Bez zisku bodu.
1999 Vůz M199 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Marc Gene, místo Badoera v GP Brazílie Stephane Sarrazin. Zisk jednoho bodu a 10.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz M02 s motorem Fondmetal (Ford 1998), jezdci Marc Gene a Gaston Mazzacane. Celkem 0 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů (Nebodoval ani tým Prost, ale ve prospěch Minardi hovořily lepší umístění).
2001 Vůz PS01 s motorem European (Ford 1998), jezdci Fernando Alonso, Tarso Marques (14 závodů) a Alex Yoong (3 závody. Bez zisku bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
2002 Vůz PS02 s motorem Asiatech. Jezdci Mark Webber, Alex Yoong a Anthony Davidson (2 závody za Yoonga). Celkem 2 body a 9. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz PS03 s motorem Cosworth. Jezdci Jos Verstappen, Justin Wilson (11 závodů) a Nicolas Kiesa (5 závodů). Celkem 0 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz PS04B s motorem Cosworth, jezdci Gianmaria Bruni a Zsolt Baumgartner. Celkem 1 bod a 10. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vozy PS04B (úvodní 3 GP) a PS05 s motorem Cosworth, jezdci Patrick Friesacher a Christijan Albers, od GP Německa Friesachera nahradil Robert Doornbos. Celkem 7 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů. Na konci sezóny prodal Paul Stoddart tým Rakušanu Dietrichu Mateschitzovi, který na jeho základě zakládá nový tým Scuderia Toro Rosso.
2006 Vstup nového týmu do formule 1. Vůz STR-01 s motorem Cosworth V10, jezdci Vitantonio Liuzzi a Scott Speed. Celkem 1 bod a 9. místo v Poháru konstruktérů
1986 Vůz M185B a M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Andrea de Cesaris a Alessandro Nannini. Bez zisku bodu
1987 Vůz M186 s motorem Motori Moderni, jezdci Alessandro Nannini a Adrian Campos. Bez zisku bodu.
1988 Vůz M188 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Adrian Campos, kterého nahradil Pierluigi Martini. Zisk prvního bodu (p. Martini GP USA), celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1989 Vůz M188B, později M189 s motorem Ford, jezdci Luis Perez-Sala a Peirlugi Martini, místo něj v jednom závodě Paolo Barilla. Celkem 6 bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
1990 Vůz M189, později M190 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Paolo Barrilla, v závěru sezóny jej nahradil Gianni Morbidelli. Bez zisku bodu.
1991 Vůz M191 s motorem Ferrari, jezdci Pierluigi Martini, Gianni Morbidelli a Roberto Moreno. Celkem 6 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
1992 Vůz M191B, později M192 s motorem Lamborghini, jezdci Christian Fittipaldi a Gianni Morbidelli, místo Fittipaldiho ve třech GP Alex Zanardi. Celkem 1 bod a 11.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz M193 s motorem Ford, jezdci Christian Fittipaldi a Fabrizio Barbazza, Barbazza po nahrazen Pierluigim Martinim a místo Fittipaldiho v posledních dvou GP Jeam Marc Gounon. Celkem 7 bodů a 8.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz M193B, později M194 s motorem Ford, jezdci Pierluigi Martini a Michele Alboreto. Celkem 5 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz M195 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Lierluigi Martini, kterého po 9.GP nahradil Pedro Lamy. Celkem 1 bod a 10.místo v poháru konstruktérů.
1996 Vůz M196 s motorem Ford, jezdci Pedro Lamy a Giancarlo Fisichella, místo něj ve třech GP Tarso Marques a v šesti GP Giovanni Lavaggi. Bez zisku bodu.
1997 Vůz M197 s motorem Hart, jezdci Ukyo Katayama a Jarno Trulli, po Trulliho odchodu k Prostu Tarso Marques. Bez zisku bodu.
1998 Vůz M198 s motorem Ford, jezdci Shinji Nakano a Esteban Tuero. Bez zisku bodu.
1999 Vůz M199 s motorem Ford, jezdci Luca Badoer a Marc Gene, místo Badoera v GP Brazílie Stephane Sarrazin. Zisk jednoho bodu a 10.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz M02 s motorem Fondmetal (Ford 1998), jezdci Marc Gene a Gaston Mazzacane. Celkem 0 bodů a 10.místo v poháru konstruktérů (Nebodoval ani tým Prost, ale ve prospěch Minardi hovořily lepší umístění).
2001 Vůz PS01 s motorem European (Ford 1998), jezdci Fernando Alonso, Tarso Marques (14 závodů) a Alex Yoong (3 závody. Bez zisku bodů a 11.místo v poháru konstruktérů.
2002 Vůz PS02 s motorem Asiatech. Jezdci Mark Webber, Alex Yoong a Anthony Davidson (2 závody za Yoonga). Celkem 2 body a 9. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz PS03 s motorem Cosworth. Jezdci Jos Verstappen, Justin Wilson (11 závodů) a Nicolas Kiesa (5 závodů). Celkem 0 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz PS04B s motorem Cosworth, jezdci Gianmaria Bruni a Zsolt Baumgartner. Celkem 1 bod a 10. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vozy PS04B (úvodní 3 GP) a PS05 s motorem Cosworth, jezdci Patrick Friesacher a Christijan Albers, od GP Německa Friesachera nahradil Robert Doornbos. Celkem 7 bodů a 10. místo v poháru konstruktérů. Na konci sezóny prodal Paul Stoddart tým Rakušanu Dietrichu Mateschitzovi, který na jeho základě zakládá nový tým Scuderia Toro Rosso.
2006 Vstup nového týmu do formule 1. Vůz STR-01 s motorem Cosworth V10, jezdci Vitantonio Liuzzi a Scott Speed. Celkem 1 bod a 9. místo v Poháru konstruktérů